SLİDE İÇERİK
Üyelerden Haberler

HASİAD İMAR BARIŞI KONUSUNDA ÜYELERİNİ Bİ,LGİLENDİRDİ

HASİAD İmar Barışı Konusunda 5 Temmuz 2018 günü Seyidoğlu Restauarant ta üyelerine bilgilendirme toplantısı düzenledi Toplantıya HASİAD Yönetim Kurulu Başkanı Sayın HÜSEYİN BOZDAĞ, HASİAD Yönetim Kurulu Üyeleri İkbal YİĞİTALP ATİK, Emre TOPUK, ve HASİAD Üyeleri katıldı. İmar Barışı Konusunda bir sunum yapan İstanbul İl Çevre Müdür Yardımcısı Mehmet SABRİ KAPLAN ının yanı sıra , İstanbul İl Çevre Müdür Yardımcısı Sezayi KÖSE, ve Arnavutköy Belediye Başkan yardımcısı Osman AKKAYA katıldı. Açılış Konuşmasını HASİAD Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin BOZDAĞ gerçekleştirdi. Bozdağ konuşmasında HASİAD olarak bilgilendirme toplantıları serimize bugün sanayicimiz için en önemli konular arasında gelen İmar Barışı konulu toplantımızı gerçekleştiriyoruz. İmar Barışı ile sanayicimiz için ciddi bir sıkıntı haline gelen konuya hükemetimiz tarafından bir kolaylık sağlanmıştır. bu toplantıyla üyelerimiz neler yapmaları gerekliliğini öğrenecekler ve başvurularının hızlı sonuçlanması için de zaman kayıplarını önlemiş olacaklardır dedi.




Degerli HASIAD Üyeleri;

27 Mart 2014  tarihinde yapilan genel kurulda sizlerin teveccühleri ile bu göreve seçilmis ve aldigimiz HASIAD bayragini daha iyi yerlere getirebilmeyi hedeflemistik. Yeni yönetim kurulu olarak yola baslarken HASIAD ismininin daima olumlu sekilde gündemde kalmasini  ve dernegimizin bölgemizin saygin sivil toplum kuruluslarindan birisi olmasini saglamak ana hedeflerimizdi.

Görev yaptigimiz iki yil boyunca degisen ve zor sartlarda degiserek , büyüyerek ve sayginligini arttirarak dernegimizi daha iyi yerlere getirmeye çalistik.

Yönetim Kurulumuz iki yillik çalisma dönemi içersinde 90 adet Yönetim Kurulu toplantisi yaparak çesitli kararlar almis, projeler üretmis, bunlarin uygulamalarini takip etmis ve asagida belirtilen hizmetler üretilmistir.

Iki yillik süreçte Dernegimizden  yeni üye aramiza katilmistir. Su an 124 üyesi olan bir dernek olarak çalismalarimiza devam ediyoruz.

Önümüzdeki dönemde yeni olusumlarla HASIAD’in bölgede daha etkin bir Sivil Toplum Kurulusu olmasi nedeniyle üye sayimizin arttirilmasi yönünde çalismalarimiz devam edecektir.

Iki yil içinde firma ziyaretinde bulunarak sorunlari dinledik, fikir alisverislerinde bulunduk, isletmeleri gezdik, yeni firmalarla tanistik.

Göreve gelir gelmez Yeni Yönetim Kurulumuzu tanitmak, sorunlarimizi anlatmak ve bu dönem ki projelerimiz hakkinda bilgiler vermek amaciyla sirasiyla idari olarak bagli oldugumuz, Arnavutköy Kaymakami Sn Fikret Dayioglu’nu, Arnavutköy Belediye Baskani A.Hasim Baltaci  makamlarinda  ziyaret ettik.


Devamı...

Duyurular Tüm Duyurular...

Maske Dağıtımı Hakkında Bilgilendirme

 
Değerli Meclis Üyelerimiz

İstanbul’daki işletmelerin maske ihtiyacının bir bölümü dün akşam Ankara’dan İstanbul Valiliğine gönderilmiştir. Dağıtım, Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü ve Ticaret İl Müdürlüğü tarafından koordine edilmektedir. Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğümüzün talebi ile bugün Odamızca üyelerimize duyuru yapılarak talep toplanmaya başlanmıştır. Gelen talepler Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğüne iletilmektedir.
Maske ihtiyacınızı aşağıdaki bağlantıdan Odamıza iletebillirsiniz.

Saygılarımızla

Haktan Akın
Genel Sekreter

https://form.jotform.com/201072307833952

Sokağa Çıkma Yasağında İzin Süreçleri Hakkında Bilgilendirme

 Değerli Meclis Üyelerimiz,

Sanayi ve Teknoloji Bakanlığından Odamıza bugün gelen yazıda; sokağa çıkma yasağı genelgesi kapsamında yer almadığı halde, ihracat bağlantı ve taahhüdü olan firmalar, faaliyetlerine ara vermeleri durumunda büyük zarar oluşturacak imalat sanayi firmaları ile faaliyetlerine devam eden sektörlere girdi ve hammadde sağlayan firmaların sokağa çıkma yasağı olan günlerde faaliyetlerine devam edebilmeleri için, İstanbul Valiliği Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü’nün stmistanbulil@sanayi.gov.tr adresine elektronik ortamda müracaat etmeleri gerektiği belirtilmektedir.
Başvuruda; müracaat dilekçesi, sanayi sicil belgeleri ile ihracat siparişlerini gösterir herhangi bir belgenin (sipariş mektubu, sözleşme, proforma fatura vb) belirtilen e-posta adresine elektronik olarak gönderilmesi gerekmektedir.
Başvurular İstanbul Valiliği tarafından değerlendirilecektir
Saygılarımızla,

Haktan Akın
Genel Sekreter